• Laagste Prijsgarantie
  • Altijd Bereikbaar
  • Snel & Betrouwbaar Boeken
  • Ruim 5 Miljoen Tickets Verkocht

Veel Gestelde Vragen

    • 365Tickets accepteert online boekingen via onze website. Dit beschermt voornamelijk jou, de klant, de leverancier en onszelf via veilige betalingsmethoden.

      Top Tip: Boekingen zijn beschikbaar in het Nederlands, kunnen betaald worden in Euros en met jouw gewenste betaalmethode, wanneer je maar wilt.

    • 365Tickets stelt combinaties samen die een grotere besparing mogelijk maken en zij bevatten ervaringen die sterk worden aanbevolen door het team en onze trouwe klanten.

      Top Tip: Over het algemeen heb je de flexibiliteit om verschillende bezoekdata voor elke attractie te kiezen.

    • Een attractie kan om contactgegevens vragen om jou te kunnen informeren over wijzigingen in de reisplannen (IE: weersomstandigheden, mechanische problemen, enz.).

      Als deze informatie nog niet beschikbaar heeft tijdens het boeken, geef dan NA - (Niet Beschikbaar) aan en neem contact op met ons 365Tickets klantenserviceteam als jij eenmaal over deze gegevens beschikt.

    • Over het algemeen heb jij de flexibiliteit om verschillende bezoekdata voor elke attractie in de combinatie te kiezen.

      Top Tip: Kies met de kalender een datum uit dat het beste bij jouw reisplan past

    • Ja, natuurlijk. Je kunt dit op elk gewenst moment doen voordat jij naar de kassa gaat.

      o Op een desktop browser: kies de valuta uit in de rechterbovenhoek van de pagina
      o Op de mobiele website: kies de valuta uit in de linkerbovenhoek van de pagina

      Top Tip: Vermijd bankkosten door de valuta van jouw voorkeur te selecteren voordat je jouw aankoop voltooit.

    • Ja, maar we hebben wel een aantal attracties beschikbaar waarbij om veiligheidsredenen de naam van de kaarthouder en de groepsleider hetzelfde moet zijn.

      Je kunt "Is dit een cadeau?" - Optie op onze website selecteren - om deze ervaring als een geschenk te kopen.

    • 365Tickets is er trots op om de juiste producten voor jou te vinden, tegen de beste prijzen.
      Onze krachtig zoekmachine is de beste plek om te beginnen, leun achterover, ontspan en geniet van alle opties die voor jou beschikbaar zijn. Over het algemeen sorteren we onze tickets op de populairste tickets - dit kan helpen bij het maken van een beslissing.

      Top Tip: als je tijd hebt, lees dan de beoordelingen om onafhankelijke feedback te krijgen van onze trouwe 365Tickets-klanten.

    • We zijn verheugd om jouw boeking te accepteren, ongeacht of je in Nederland woont of niet. Als wereldwijde distributeur levert 365Tickets 365 dagen per jaar ervaringen aan klanten over de hele wereld.


      Top Tip: Onze tickets zijn altijd en overal online beschikbaar.

       

    • Veel van onze attracties hebben verschillende prijzen en deze worden weergegeven met de Ticket prijs opties op de website. 365Tickets kan alleen de ticketprijzen aanbieden die beschikbaar zijn op de website.

      Top Tip: Tickets kunnen beschikbaar zijn voor verschillende categorieën: Concessie tickets kunnen gebaseerd zijn op leeftijd, lengte en gewicht.

    • Geweldige vraag!

      Uitmuntende ervaringen bieden is een focus voor alle 365Tickets-leveranciers (rondleidingen of activiteiten). Over het algemeen hebben zij de meest geschikte tours geïdentificeerd en dit wordt gedetailleerd beschreven in de ticket details.

      Top Tip: Het is misschien het beste om deel te nemen aan de 'standaard'-ervaring die beschikbaar is op 365Tickets en als je specifieke wensen hebt, kan jij de gids om lokaal inzicht vragen.

    • Vermeldt alstjeblieft jouw hotelgegevens op het moment van reserveren en de locatie voor de ontmoeting wordt later bevestigd.

      Top Tip: Als deze informatie nog niet beschikbaar is tijdens het boeken, geef dan NA - (Niet Beschikbaar) aan en neem contact op met ons 365Tickets klantenserviceteam als je over deze gegevens beschikt.

       

    • In sommige gevallen kunnen wij geen lijst met hotels verstrekken, omdat de ophaallocaties kunnen variëren. Vermeldt jouw hotelgegevens op het moment van reserveren en een ophaallocatie wordt later bevestigd.

    • Een attractie kan om contactgegevens vragen om jou te kunnen informeren over wijzigingen in de reisplannen (IE: weersomstandigheden, mechanische problemen, enz.).

      Als deze informatie nog niet beschikbaar heeft tijdens het boeken, geef dan NA - (Niet Beschikbaar) aan en neem contact op met ons 365Tickets klantenserviceteam als jij eenmaal over deze gegevens beschikt.

    • Ja - De veiligheid van jouw gegevens staan centraal in onze integriteit als wereldwijde distributeur.
      Wees gerust dat niemand bij 365Tickets volledige kaartgegevens kan bekijken, omdat alleen gedeeltelijk gegevens van de betaalkaart bij de gemaakte boekingen zichtbaar zijn.
      In 2018 hebben we ons GDPR-plan uitgerold en sinds begin 2018 werkt ons hoofdkantoor aan de PSD / 2-richtlijn.

      We voldoen aan de hoogste standaard van PCI (payment card industry- betaalkaartindustrie).

      Top Tip: Verstrek alleen essentiële informatie. We zullen nooit een wachtwoord, pincode of de laatste transactie vragen die je met de kaart hebt gemaakt.

    • Om veiligheidsredenen ontvangen we alleen gedeeltelijke betaalkaartgegevens om een boeking aan jou te koppelen. Dit is de huidige procedure.

      Top Tip: Verstrek alleen essentiële informatie. We zullen nooit een wachtwoord, pincode of de laatste transactie vragen die je met de kaart hebt gemaakt.

    • Je hebt een aantal opties:
         1. Probeer het nogmaals;
         2. Probeer met een alternatieve betaalpas;
         3. Probeer het via een alternatieve betaalmethode (onze PayPal-faciliteiten bieden alternatieve betalingsmethoden); 
         4. Of nog beter, neem contact met ons op via e-mail, telefoon of chat

      Top Tip: We zijn er om jou te helpen, dus neem contact met ons op met de details die beschikbaar zijn, waaronder: de bestelnummer, datum van bestelling en jouw e-mailadres.

    • De meeste vouchers worden binnen 10 minuten verstuurd.

      Af en toe hebben we tot 48 uur nodig om een bevestiging van de attractie te ontvangen. Zodra de bevestiging is ontvangen, wordt de voucher naar je gemaild.

      Als je wilt voorkomen dat e-mails met de tickets worden toegevoegd aan spam folder, dan kan je extra informatie in het Engels om dit te voorkomen hier vinden

      Top Tip: Als je jouw voucher niet binnen de aangegeven periode ontvangt, controleer dan de spam- of ongewenste post-folder.

    • Je kunt een bezorgoptie selecteren vóórdat je afrekent.

      Top Tip: De meeste vouchers zijn E-tickets. Uitzonderingen,bijvoorbeeld officiële kaartjes die per post worden verstuurd, zijn duidelijk aangegeven in het gedeelte Ticket Details.

    • In de meeste gevallen  is de voucher jouw ticket. Als je de voucher moet inwisselen voor een kaartje, dan wordt dit aangegeven in de instructies voor klanten op de voucher.

      Top Tip: Tenzij de voucher iets anders aangeeft, dan MOET je de geprinte vouchers meenemen naar de attractie / locatie / evenement om te worden toegelaten.

    • De bevestiging van een bestelling wordt doorgaans binnen 24 uur na het plaatsen van een reservering ontvangen, onder voorbehoud van beschikbaarheid.

      Als de gevraagde datum, tijd of optie niet beschikbaar is, nemen we contact met je op met alternatieven.

      Een ervaring kan om verschillende redenen niet beschikbaar zijn:

      • De gevraagde datum of tijd is niet langer beschikbaar;
      • Onverwachte sluitingen van locaties; en / of
      • De capaciteit van een attractie is bereikt.

       

      Houd er rekening mee dat we zo snel mogelijk een antwoord nodig hebben als we contact met je hebben opgenomen met alternatieven. We kunnen pas de boeking verwerken, nadat een bevestiging is ontvangen, dat de alternatieve datum en/of tijd overeenkomt met jouw reisschema.
       

      Top Tip: Als je jouw voucher niet binnen de aangegeven periode ontvangt, controleer dan de spam- of ongewenste post-folder.

    • Tenzij de ticket details iets anders aangeven, dan MOET je de geprinte vouchers meenemen naar de attractie / locatie / evenement om te worden toegelaten.

      Als je geen toegang hebt tot een printer, volgen hier een paar suggesties:

      Als je geen toegang hebt tot een printer, dan volgen hier een paar suggesties:

      • Voor reizigers die in een hotel verblijven, kunnen contact opnemen met de receptie van de hotel voor printfaciliteiten in het gebouw
      • Bibliotheken hebben meestal printfaciliteiten
      • Internetcafés hebben print faciliteiten
    • Promotiecodes worden gebruikt wanneer 365Tickets een speciale aanbieding heeft, ongeacht of de duur (bijvoorbeeld de actie eindigt op 14 Februari) of het volume (dus maximaal 5000 tickets). Als je een code hebt ontvangen, dan is dit uitstekend nieuws:

      Plaats het product in de winkelmandje, voordat je afrekent, zie je een gedeelte waarin staat:

      • ‘Voucher code (indien van toepassing)’
      • Voer de code in en deze herberekent de waarde van de winkelwagen.


      Top Tip: Gebruik de code zo snel mogelijk, omdat promoties tijdsgebonden zijn.

    • Ja, zie hieronder:

      De 365Tickets-community is sterk en de beste manier om onze nieuwste deals te ontvangen, is via de nieuwsbrief

      Top Tip: volg ons op jouw favoriete sociale mediakanaal en blijf op de hoogte!

    • Promoties worden op verschillende manieren geadverteerd:

      • Weergegeven op onze website
      • Via nieuwsbrieven
      • Via social media  

      Top Tip: Zorg ervoor dat je bent aangemeld voor meldingen van promoties, exclusieve, speciale en / of geheime aanbiedingen.

       

    • Promotiecodes zijn alleen geldig voor nieuwe boekingen.

      Top Tip: Raadpleeg de meest recente nieuwsbrieven van 365Tickets voorafgaand aan jouw aankoop.